29 juni.

Kan börja detta inlägg med att be så hemskt mkt om ursäkt till alla er som försöker få tag på mig och jag aldrig svarar, jag glömmer bort att ringa upp och ens höra av mej över huvudtaget, FÖRLÅT!
 
Har varit så otroligt mkt senaste tiden, jag tror inte riktigt att min stackars hjärna har hängt med i svängarna helt ärligt.har varit en rätt tung tid senaste 1,5 månaderna och jag har vell helt enkelt inte kunnat tänka klart.
Har varit sönder stressad för minsta lilla, vilket jag INTE tål! jag klarar inte av att vara stressad, då fungerar ingenting kort och gott sagt..
 
Imorse var jag iaf med Cilla till veterinären i Öjebyn för att kolla halsen osv, hon är frisk som en nötkärna! så nu har jag ett "problem" mindre att oroa mig över. känns otroligt skönt!!.. Igår plockade jag även hem hästarna, så nu slipper jag vara stressad över det oxå. Känns skönt att ha dem på hemmaplan igen <3
 
Åkte sedan in till Byske där Mli plockade upp mig, blev en sväng till stan där vi uträttade en hel del ärenden samt gick en sväng och kollade läget på stadsfesten, en liten langos slank ner bla, sataaan va gott de var!! den lever jag på länge ;) hehe* lyckades även shoppa en del, om de är bra eller dåligt märker jag nog i slutet av månaden :P
Hästarna fick varsin ny grimma, köpte även myggmedel och en blåspray samt ny hagtråd då hagarna ska dras om.
Inhandlade oxå 3 par linnen , en klänning och 2 st Bhar! nu är de färdig shoppat för min del ett bra tag framöver, nu har jag kläder så jag klarar mej :P
 
Ikväll har de varit relativt lugnt, blev rätt sen hem så har inte hunnit så mkt. Jennie kom över en sväng och ville ha hjälp med att slinga håret, så de är vad vi pysslat med , hann med lite kvällsfika oxå ;)
 
Nu har jag just varit över och gett hästarna nattamaten, nu återstår det bara för mej själv att hoppa isäng!
får se om jag börjar med hagbygget imorn redan, om inte har jag de jag gör endå, bla så ska hästarna röras , westernsadeln smörjas, putsa fönster och städa huset osv osv... ev stan en sväng mot afton sidan oxå? är vist kalas i lappis? ev? Jonte tar aldrig reda på ngt så antar att jag får besked imorn :P typiskt karlar*
 
 
snygg Bobby står för bilden idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0