26 juni.

Igår blev det ett besök i piteå stad med mina fina vänner Mican och Sussie, började med att äta lunch på Nodo innan vi satt igång med shoppingen, jag personligen hittade inte direkt ngt, därimot köpte jag ett par shorts och en t-shirt till Jontis och ett par shorts till min käre bror :) hittade faktiskt en tröjja på rea till mig själv oxå^^
har nyligen varit i piteå och dom hade inte hunnit få in så mkt nytt sen dess, därav hittade jag inte så mkt.
Därimot Mican och Sussie hittade en hel del, så jag gissar att dom är nöjda ?;)
 
Är iaf hemskt trevligt i piteå överlag, bara att strosa runt på stan där är så mkt trevligare än stan i skellefteå.
Inte blir de sämre med kanonsällskap, så jag är toppen nöjd jag oxå :)
 
Idag har jag hunnit med en lunch med Jennie och Mli än sålänge, ska gå över till stallet en sväng och kolla läget litegrann innan jag gör mej redo för eftermiddagsjobb..Ska måla om i boxarna är tanken, bättra på den vita färgen som inte är så vit längre ;) hehe* , får se om jag tar hem hästarna imorgon, måste lösa de med höet som ligger i finkan först, men jag har en plan :P
 
Jobbar bara ikväll sen ledig resten av veckan, imorn ska jag ringa läkarn och boka tid, sen torsdag blir de vetten med Cilla om jag inte avbokar det? har inte hört ett endaste krax på flera dagar och hon har ingen som helst feber, så ska ringa och rådfråga. samtidigt skulle det kännas skönt att kolla upp det så att jag vet till 99% om hon är frisk eller inte, men ska som sagt ringa ner och höra med dem..
 
Förövrigt händer det rätt så mkt, vi har så sjuuukt mycket som måste göras här hemma! måla städa och fixa, sen blir stugan klar i veckan så den måste målas oxå samt intredas, vi har det vi gör i sommar med andra ord. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0