24 juni.

Haft en riktigt bra helg! midsommar dög, lördagen drog jag och Jontis till holmen och stugbygget för att göra lite nytta tillsammans med trevligt folk :) avslutade kvällen med middag och bus hemma hos Jontes pappa och Carina, nu landat hemma igen, :)
 
 Bjuder på en bild på "vår" blivande stuga, till vänster kommer jag och Jontis att bo, i mitten blir det en inglasad altan och längst ner till höger kommer Jimmy och Mia nr2 bo :), det enda som fattas nu är fönster, dörrar samt golvet :) kommer troligen bli klart på Tisdag, då ska det målas! förhoppningsvis är den inflyttningsklar nästa helg :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha åh... jag vet :(! jag var ju hur bra som helst där ett tag :O!
Ska skärpa mej ;)!

Svar: ja de tycker jag allt!! ;)
Mia

2012-06-25 @ 19:37:34
URL: http://emeliebystedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0