18 juni.

Idag är det 6 veckor och 4 dagar sedan Tosca gick bort, och helt ärligt kommer jag nog aldrig att komma över det.jag kan inte låta bli att tänka på henne dagligen och önska att hon fanns i min närhet, känna hennes mjuka päls och blöta nos mot min kind, Hon hade en sådan enorm livslust, hon älskade allt och alla och fick en alltid på gott humör. Hon var en del av mej, och nu är hon borta..

Jag känner mig inte hel, och har nog aldrig känt mig så nere som dom senaste veckorna.. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden? jag hade nog gjort vad som helst för att få henne tillbaka i livet..vad som helst!.....

Jonatan åkte in till Gammelstad djursjukhus idag och hämtade hem henne, och det var otroligt tungt att se urnan.
Men nu är hon iaf där hon hör hemma, här hos oss <3


Kommentarer
Postat av: Åsa

<3

2012-06-18 @ 22:44:42
URL: http://enkoppsprit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0