14 juni.

Borta bra men hemma bäst? :)

har vart en kanon vecka på Rhodos med bra sällskap, vädret hade vell inte kunnat vara bättre än vad det var och vi hade fantastiskt god mat och mådde bara riktigt jävla bra :) precis som det ska vara^^
Uppdaterar lite senare med bilder osv :)

Nu knapt 4 veckors arbete kvar innan jag går på semester, framtill dess jobbar jag bara cirkus 2 dagar i veckan så jag ska inte klaga, blir inprincip ledig hela sommarn :P i helgen börjar stugbygget på holmen på allvar, nu ska självaste stugan upp och den beräknas vara redo till midsommar,  jag längtar i sinne!!

Ikväll jobbar jag Ef, likaså imorgon samt fm på lördag sedan ledig söndag måndag, då vetnii ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0