4 januari.

Vilken jävla dag alltså! för de första så kunde jag knapt sova inatt för att jag mådde så dåligt, trodde helt seriöst att jag skulle få magsjuka! kollade på klockan sista gången vid 4-halv 5, förmodligen har jag slummrat innan de oxå men inte långa stunder!. vaknar igen och kikar på klockan och den står på 07,20. PANIK!! den tiden ska jag redan ha börjat köra mot jobbet, så upp fort som fan och ringa chefen för att tala om att jag kommer att bli sen, så hon fick gåner och öppna åt mej. var på jobbet iaf vid 8,30, så rätt snabb var jag endå. tackar gudarna över att jag fick låna mammas bil, annars hade jag nog fortfarande inte komme mej fram :P

Väl framme så får jag världens huvudvärk, vilket jag dock har varje dag men det blev extremt! kämpar mej igenom dagen, slutade 13,30 och brassar vidare mot stan för att inhandla hundfoder på arkenzoo, köpte 2 säckar när jag lix var igång, sen ett koppel oxå^^ presentkorten från julen kom väl till pass :)

Som sagt, en snabb visit sen brassade jag hemöver!. när jag kommer hem var de bara att börja med maten, blev ugnskyckling idag, helt ok blev det!. Nu har jag ganska just kommit in från stallet, fick ett välbehövligt städar il så nu är storstädning av stallet påbörjat! hann en bra bit faktiskt, dock en del kvar. Önskar att jag hade MINST dubbelt så stort så jag rymmer mina grejjer bättre, är så svårt att hålla ngn form av ordning när man har platsbrist. Till våren/sommarn ska jag gulla med pappa lite och höra om han inte kan bygga ut lite^^

Glömde säga att vi haft världens oväder idag! snöar och blåser i massor och gör det fortfarande, stackars hästarna såg ut som isberg båda två när jag plockade in dom för en stund sedan, stackarna :P! nu är dom inne iaf och myser, bytte ut allt spån i boxarna och hedde in extra mkt så dom får mysa ner sej ikväll :)

Imorgon ska jag ut och köra båda två, tänkte inviga min nya sele och se så den då fungerar ;)
sedan blir det bara lugna puckar tror jag, lite småplock inne i huset , typ plocka bort julen ska jag hinna med! sen träna med jennie på kvällen, haha, blev vist inte så lugnt endå :P


bajs!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaaa de du ;) ;)

2012-01-05 @ 02:25:05
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0