31 januari.

Grejjorna från hööks kom idag, hade beställt 2 st nya foderhinkar till hästarna i olika färger, en knallrosa och en blå! :) samt ett nytt träns som var ritkigt snygt! verkar vara riktigt bra kvalite på lädret oxå, men de återstår att se :) ska ta och smörja upp det nu 1 gång innan jag använder det.. bestäldle några koppel oxå så jag har några extra, dom har en tendens att frösvinna? undra hur :P , Mamma beställde med mej oxå , bla 2 st hund täcken som hade riktigt bra passform! ångrade bittert att jag inte själv beställde varsitt till Vizzla och Tosca, är nämligen perfekt att ha när vi börjar åka upp till Fjälls när vi är ute hela dagarna, så de har jag ordnat nu! beställde hem varsitt åt mina damer :)



Såhär ser dom ut, Vizzla fick ett marinblått och Tosca ska få de plommonfärgade :) kommer bli mkt elegant! ;)

Nu befinner jag mej på jobbet, har SYNDIGT ont i ryggen! kan knapt böja mej ner, ngn härute som har lust att byta med mej så säg bara till!..Hästarna har vilodag idag, imorgon ska jag ut och köra Bajen efter jobbet är tanken, sen ska jag nöta lydnad med Tosca, vi ska nämligen kanske vara med och tävla i Maj ;) de nii!


Kommentarer
Postat av: Nina

åh vart ska ni tävla?=)

2012-01-31 @ 17:14:52
Postat av: marina --- montéryttare

fint täcke! men ja tror inte mina hundar skulle uppskatta att ha täcke på sig =(

2012-01-31 @ 22:40:58
URL: http://marinasmonte.blogg.se/
Postat av: Nina

jaha vad kostar det då? :O

2012-02-01 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0