30 januari,

Har hunnit med mkt idag, under förmiddagen tog jag med mej Tosca ut i stallet och drog ut och körde Bajen en runda, gick alldeles prima fint! pigg och glad häst, och en mkt nöjd hund :) Bobby fick stå idag, hade tänkt he mej ut men höll på frysa ihjäl om händerna så de gick tammetusan vara! huurvas..Städat har jag oxå gjort, åtminstone påbörjat! sedan gick jag över och "hund nappade" Smoa oxå, satt och mös med 3 vovsingar och drack kaffe framför tvn en stund..

Ikväll har jag spenderat 1 timma på gymmet med Jennie, blev gå/springa på löpbandet och styrketräning , när jag kom hem igen så snörde jag ihop min goda vitkål stuvning som jag har tjuvsmakat lite av ikväll, gjorde såpass mkt att jag kan ta med mig matlåda imorgon när jag ska iväg och jobba^^ smaart av mej.

Nu har jag just rastat hundarna för kvällen, ska ta och svida om till min mysiga pyjamas och hoppa isäng så jag orkar åstakomma ngt här hemma under förmiddagen..eftermiddagsjobb väntar som sagt, sen förmiddag onsdag sedan 8 dagar ledigt! wooopp wopp *

Bild från festen i lördags, tycker att vi blev ganska söta endå jag och min Jontis som gömmer sej  där bakom min lejon man :P HAHA!



Mican som tagit bilden :))








Kommentarer
Postat av: mican

mäster fotografen ;D

2012-01-31 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0