29 januari.

Jo, jag lever och mår! än har ni inte blivit av med mej ;D hehe.. Har haft finfrämmen i helgen, Harald och sussie har vart hit , har nämligen vart lite festligheter här i Fäll för en gång skull :P Innebandy turnering var det igår och harald var med och spelade i de vinnande laget, bra jobbat! sen på kvällen vankades det fest för hela slanten! för att fatta det hela kort så var det en MKT bra kväll :) taaack till alla som förgyllde den!

Vaknade med ngt tungt huvud imorse, men i övrigt mådde jag prima! även de andra verkade ha överlevt kvällen , och tur var vell det :P haha.. Har vart en lugn dag i dag, blev en lunch på pipens och lite soffhäng innan Harald och sussie begav sej hemöver igen.. Jag har vart i byske nu en sväng med pappsen och inhandlat lite saker som jag glömde igår då jag var in, är rädd att jag börjar vara dement på riktigt ! -.-

Nu ska jag strax hoppa i kläderna och ta med mej Tosca till storbränna och hälsa på Mli, sedan väntar en relativt tidig kväll då jag är sjuukt trött! imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter, hästarna ska röras , sen har jag inte mkt mer planerat faktiskt, skööönt. Tisdag jobbar jag kväll och onsdag förmiddag, efter det har jag 8 dagars ledighet att se framemot! inte illa :D


Kommentarer
Postat av: mican

Tack själv för en riktigt rolig kväll :D:D

2012-01-29 @ 20:00:52
URL: http://micanlu.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0