25 januari.

Vart på kurs hela dagen med Emelie O, riktigt trevligt! hängde med hem till hennes lägenhet sen efteråt och kikade på hennes vovsingar, vilka sötpluttar! drack en kopp The och pratade på en stund innan jag begav mej hemöver igen :).
tackar för en mkt trevlig dag! :)

Förövrigt är jag så sjukt trött och slut, får ingenting gjort och vet inte vart jag ska hämta ork ifrån.. gruvar mej lite smått för morgondagen.. jobbar iaf sista timmarna imorn innan jag går på 4 dagars ledighet, känns dock inte som att jag gör annat än att vara ledig, men de ska bli skööönt.. Har en färgning inbokad på fredag änsålänge, sen blir de nog lugna gatan skulle jag tro, hästarna ska dock motioneras efter schemat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0