23 januari.

Börjar känna att det faktiskt är dags att rycka upp sej en aning!? har vart och ÄR fruktansvärt trött och slut, har ont överallt och på den fronten är de verkligen bara SKIT! att aldrig få vakna helt utvilad är inte heller jättekul ska jag tala om, att alltid känna sig ständigt trött..

NU orkar jag fan inte med detta, från och med NU så ska jag trotsa allt och bara köra endå! åtminstone försöka..
Folk säger att det är viktigt att lyssna på kroppens signaler, men skulle jag göra det så hade jag inte sett ngt annat än sovrums taket! är så jävla less att jag tror jag spyr!.. vägrar gräva ner mej i eländet, jag VÄGRAR.....


Min andra hälft... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0