20 januari.

Back on track! befinner mej på jobbet, har stägning idag, endast 1 timma återstår innan jag får åka hem! naajs :)
undrar dock var dom sista 2 timmarna tog vägen? kl var nyss 18 :P

Händer inte allt för mkt just nu, hästarna ska få stå till på söndag har jag bestämt, sedan blir de allvar igen!
Förövrigt gillar jag att jag ska vara med och spela innebandy nästa helg på turneringen som befinner sej på folkan, HAHAH var vell ungefär tusen år sedan sist jag spelade! men kul ska de bli, särskilt de gäng som vi kommer vara ;) hahah underbart helt enkelt :P

Nu när jag kommer hem har jag en klippning, sen ska jag ut och promenixa vovvarna innan sängen väntar :)!
Îmorgon väntar lite fix och don hemma innan vi beger oss mot ursviken för att fira Jontes mamma som fyllt år :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0