15 januari.

Jobba jobba jobba, tur att jag har en myskväll med min Jontis att se fram emot senare i afton :) + 2 dagars ledighet! så jag klagar inte :).. var ngt kaotiskt imorse när jag skulle he mej iväg, bilen VÄGRADE att starta och virrhöna som jag är springer bara runt runt på samma ställe i hundra år innan jag ropar ner Jonte stackarn som låg och sov. Han fick inte heller igång bilen, inte ens med startkablar! tiden rann iväg såklart så jag i paniken ringer min bror och frågar om jag får stäla hans bil , nyvaken som han är tog de tusen år till innan han ens fick fram ordet JA.. hade 30 min på mej att köra till jobbet ist för 45 som jag brukar ha när jag är i tid, så de fick bli GÄRNET! och hann med 3 minuters marginal ;) bra jobbat av mej tycker jag^^

stilla lugnt här idag, har med mej Vizzla så jag ska ha ngn att prata med ;) Tosca fick vara hemma med Jonte :)
när jag slutar vid 17 tiden brummar jag hem och hämtar Jonte, sedan ska vi ut och äta middag hade vi tänkt ! mysigt :) , senare ikväll ska jag promenixa med hundarna och ge mina hästar en liten "renovering" ^^ dom ska borstas upp ordentligt och friseras lite hade jag tänkt..

Imorgon på förmiddagen ska jag ut och rida Bajen, galopp står på schemat! Bobby ska ut och lunka i vagn. På eftermiddagen bär de förmodligen av mot stan, måste handla lite och sedan ska vi åka förbi Jontes pappa och Carina i ursviken , har lovat att klippa henne så det är vad jag ska gööra :)

Tisdag har jag inget planerat förutom att jag ska vara med mina djur, hästar ska motioneras osv, ungefär som vanligt. förblir hemma hela dagen iaf har jag bestämt :P!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kanske kan komma tisdag?=)

2012-01-15 @ 22:08:59
Postat av: Camilla

han har hur mycket kraft som helst att få sig upp på bakbenen på, han är så sutten att han kan säkert både passage och piaff redan, så det går nog inte. min metod fungerade både igår och idag iaf :)

2012-01-16 @ 15:19:35
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0