14 januari.

Idag har jag haft "återbesök" equiterapeften (stavning?) Ingemar hos mej, han fick gå igenom båda hästarna bara för säkerhetskull, lite lyx behandling kan dom behöva ibland oxå tycker jag :)! iaf så hade Bobby en hel del spänningar i ryggen sist han var hit, vilket nu hade blivit mkt bättre! var fortfarande lite kvar så han satt lite nålar på honom vilke Bobby inte alls är särskilt förtjust i! bakbenen fladdrade åt alla håll och kanter och gjrode allt för att försöka skrämma skiten ur Ingemar, utan resultat dock ;) haha! älskar att han är stencool!

Bajen fick sej en omgång oxå och han hade inget att anmärka på denna gång heller förutom att han var lite svullen vänsterbak, han satt lite nålar på honom oxå och det är verkligen såå häftigt att se hästarnas reaktioner!
Bobby som brukar vara rätt stökig på gången i vanliga fall stod till sist och halvsov utan att röra sej ur fläcken!
likaså Bajen, fast han är alltid lugn när han står på gången iof men man ser verkligen hur lugnet drar in över dom :)

Båda gossarna fick avsluta med lite lazer innan Ingemar begav sej vidare..Just nu befinner jag mej på jobbet, har stängning ikväll nämligen. Imorgon öppnar jag och efter det bär de av hemmåt och ut & köra häst! sedan står träning på schemat oxå för min egen del, inte bara hästarna som ska jobba ;)

Ledig måndag tisdag, SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0