10 januari.

Igår var jag duktig och drog in till stan trots -21 grader kallt, hade vell inget val egentligen då jag var tvungen köpa nya skor och brodd till hästarna + lite annat småfix..pga kylan fick hästarna vila oxå.

Änsålänge idag har Jami vart hit och skott grabbarna grus, Bajen skötte sej snygt som vanligt och Bobby trixade litegrann, oxå som vanligt :P men dock betydligt mindre än sist! lämnade dom inne i stallet då pappa ska få skotta upp i hagarna lite nu när han kommer hem om en stund :)..

Ska alldeles strax äta lunch, sedan ska jag he mej ut och köra häst hade jag tänkt! och ikväll blir de träning med Jennie igen, hur nu det ska gå? har fan träningsvärk i sinne i varendaste liten muskel jag har :P blir nog ett mkt lugnt pass, annars lär jag inte leva imorgon :P..Ledig imorgon oxå, blir ev en Piteå sväng, får se vad jag känner för :) sen ska hästarna ut och röras, blir intervaller i backe för Bajens del medan Bobby bara ska ut och lunka :)..


Skänker en tanke till dej, inte lätt att förlora bland de finaste man har...
Vila i frid..




Kommentarer
Postat av: marina --- montéryttare

-21 grader!!???

Vi har haft 4-5 som max typ en gång på natten haha

ingen snö synts till här och +grader

är väldigt tacksam att det inte är några 21 minus här ;)

2012-01-11 @ 22:58:59
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0