vet ni vad!?

Jag måste verkligen skärpa mej, senaste 2 veckorna har jag faktiskt syndat lite! smakat en liten godis hit och en liiten dit, inga direkta mängder men det är tillräckligt, för nu är jag verkligen sugen på ALLT hela tiden! suget kommer igång direkt jag stoppar ngt som är riktigt sött i munnen, så nu from imorgon tar vi nya tag igen och fortsätter som ingenting har hänt :) träna ska jag göra imorgonkväll oxå! då vet ni det..


Har bakat snoddas ikväll till Jonte, så att han ska ha ngt gott att ta med sej på jobbet och kanske bju sina arbetskamrater på, hur svårt är de inte att låta bli den förbannade smeten!? den är ju såå god! smakade några dopp med fingret, och för en gång skull ska jag inte ha dåligt samvete över det! utan som sagt, ist ta nya tag imorgon igen :) here we go!

En sak till, jag har nu ätit enligt Lchf i 1 år och snart 2 månader. "strikt" i 1 år med några undantag då såklart.. har alltså inte ätit en portion med pasta på över 1 år!! fan va tiden går fort. saknar det INTE.




Kommentarer
Postat av: Erreberre

Snygg bild du!

2012-02-27 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0