så jävla glad!

är så sjukt nöjd över mina framsteg på gymmet! älskar när man känner resultat , att man orkar mer :))


Dock så måste jag hålla med Mican litegrann ang denna jävla vikt/diet hysteri, nu kan man inte ens läsa aftonbladet/expressen utan att det ska stå en massa om olika typer av sätt att tappa kilon på, inte minst alla bilagor . Det handlar faktiskt inte bara om kilon, egentligen så tycker jag att alla ska kasta vågen åt helvete och börja använda måttband och se resultat via klädesplagg! för vågen gör en oftast bara besviken.

Ett tips, köp ett plagg som är 1 strl eller 2 för litet och ha som mål att komma ner i det! när du gjort det så märker du om de är där du vill stanna eller om du vill ner 1 strl eller 2 till :)  tex.

Sen ska man oxå komma ihåg att en liiten liten förändring i vardagen kan göra såå stor skilnnad, tex länga promenaden med 200-300 meter , skippa bullen till fikat på jobbet osv osv, listan kan göras lång, men jag tror ni fattar grejen :)!? Man behöver inte följa ngn direkt diet för att lyckas, så länge man tänker och använder sitt sunda förnuft så kan alla lyckas! jag  valde att testa  Lchf av anledningen att jag inte mår bra av socker och snabba kolhydrater, och jag mår så otroligt mkt bättre. Men de betyder inte att ALLA skulle göra det :) 


 Glöm aldrig bort att det är DITT liv det handlar om, gör inte ngt för någon annan skull, utan gå din egen väg och ta egna beslut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0