8 februari.

Jo jag lever, även om det är knapt! blev upp 04,30 igårmorse för att plocka upp mamma och börja färden mot gävle/sandviken för att hämta min lagotto valp :). tog sin tid men vi kom fram iaf ca 8-9 timmar senare, uppfödarn bjöd på kaffe och wienerbröd (jag åååt deet! )och sedan skrev vi papper osv innan vi började färden hemöver igen.
valpen som numera heter Zally skötte sej exemplariskt, inte ett endaste pip ljud under hela vägen hem! hon sov i stort sett hela tiden, helt fantastiskt! därimot när vi väl var hemma, sisådär kvart över 2 på natten var hon såklart pigg som en mört efter att ha vilat så många timmar, så full rulle blev det! kl 04 vart de lugnt och vi kunde somna.

Allihopa sov som en stock framtill 11,40 idag, upp direkt och ut och rasta hundarna. Känner mej fortfarande sjukt trött, huvudet känns som en bly klump ! inte så konstigt kanske , är inte van att vara vaken ett helt dygn, sen att köra bil på det och måsta vara koncentrerad hela tiden gör inte de hela bättre! :P

Zally verkar trivas iaf, hon och Tosca leker som tokar stundvis och Vizzla tittar mest bara på lite irriterat sådär och suckar åt dem :P haha! är kanonväder idag, strålande sol men dock -17 grader, fast det är helt ok mot för va de varit så ska inte klaga :) har nyss vart ut med hundarna en kort kort liten sväng efter gatan så dom fick rejsa lite, nog har jag världens sötaste gäng alltid :,)

Ikväll blir de lugnt kan jag lova, tidigt isäng och förmodligen upp rätt tidigt imornbitti då jag antar att zally tänkt vakna och vilja gå ut, ledig hela dagen imorgon som tur är och jobbar inte fören fredagkväll, så jag ska nog hinna få mej lite sömn så jag orkar leva i helgen då jag ska jobba :)

Nu ska jag ta mej en kaffekopp och krypa ner i fotöljen framför tvn en stund, ska ut i stallet efter middagen och sedan väntar nog träning ikväll, var 1 vecka sen sist nu, SKÄMMES!



Kommentarer
Postat av: william

vad tidigt du gick upp:O tycker dynd om dig;3

men fin bild på dig:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 @ 20:28:36
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0