6 februari.

Ännu en trevlig helg har passerat, fredag blev de mest lugnt, lördag blev de lite party här hemma hos oss i all tröst, var egentligen meningen att jag skulle dra till sussie i stan på Dildo party, men pga kylan tog jag beslutet att stanna hemma då bilen inte startade samt att jag inte heller hade ngn motorvärmare då jag väl skulle vara framme. tråkigt men sant , hade verkligen sett fram emot det.. :/

Iaf så blev de riktig trevligt här hemma ist, jag gick dock isäng vid 1 tiden då jag blev sjukt trött ! medan de andra fortstatte till kl 6 på morgon :P galningar*

Söndag blev de bakishäng , lunch på pipens är vell standard sådana dagar :P! sedan hem och städa & göra sej klar för avfärd mot staden då vi blev bjudna på middag hemma hos Jontes pappa och Karina, var endast -25 grader och bilen fick sitta i motorvärmaren hela natten, var endå spännande att se om den skulle starta! vilket den gjorde till sist :) så kvällen spenderades i ursviken med go mat och prat, alltid lika trevligt :). På hemvägen skedde dock en olycka, eller vi märkte det när vi skulle bege oss, vi hade VÄRLDENS jävla punka på höger bakdäck! så ihopp om att kunna styra upp det åker vi sakta men säkert ner på macken och tänkte pumpa, men när vi är framme så har gummit nästan krängt av fäljen så de blev inge av! inge reservdäck hade vi med oss heller, jippi!! slutade med att vi fick dumpa Jontes bil i ursviken och köra Roger och Karinas bil hem till fäll igen..


Så idag måste vi in till stan igen, lämna tillbaka bilen och styra upp Jontes så vi får hem den. vi måste handla oxå endå så de är vell sak samma egentligen.. Förövrigt idag så ska hundarna promeneras ordentligt! är ju rennt blia, bara -18 grader! ;)


bild från i lördags :,)! fler kommer senare!


Kommentarer
Postat av: mican

Tack för en riktigt bra helg! <3

Jag vill ha bilderna :D

2012-02-06 @ 12:22:17
URL: http://micanlu.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0