29 februari.

finväder idag igen, oj så härligt! ska strax gå ut med hundarna och njuta en stund innan jag beger mej mot jobbet..Imorn var de tänkt att jag Jonte och hans mamma & vincent skulle dra till fjälls över helgen, men vincent har tydligen blivit sjuk så dom kunde inte åka med :/. men, jag och Jonte bestämde oss för att åka iväg bara vi 2 endå, vi tar med oss Tosca och zally oxå så får zally träna på att åka lite skoter :))

Har förövrigt ringt veterinären idag ang zallys drickande, hon dricker kopiösa mängder vatten! förstår inte hur de ryms i lillkroppen? iof så har de lugnat ner sej en liten aning, men är endå lite för mkt tycker jag.
Eftersom zally inte hade fri tillgång på vatten när vi hämtade henne, så kan de vara ngn "fix ide hon fått för sej. Hon var hemskt uttorkad och tunn när vi tog hem henne, och veterinären trodde samma sak.
Jag ska dock prova avmaska henne en gång till, så de inte är ngt sådant som spökar. lugnar de inte ner sej om ett par veckor så tror jag att vi åker till veterinären för lite provtagningar, så de inte är nå inre organ som tagit stryk eller dylikt :S.. uusch, vill inte ens tänka på det..

Nä, ut i finvädret var de! sen in och dricka en kopp kaffe och göra sej redo för avfärd mot arbete^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0