28 februari.

Alltså vilket jävla väder de varit idag! idag har de verkligen varit vår ute, så otrooligt skönt :D solen har rennt värmt och det har droppat från takena i sinne, ännu ett vårtecken är att hästarna börjat tappa päls :)
Blev en lunch med Jennie på fältet, sedan har jag varit ute och busat med mina vovsingar. Har kommit fram till att zally är i en trots period nu, hon tycker nämligen att det är skitkul att springa åt andra hållet när man ropar på henne, SJUUUKT störande men de är bara bita ihop och nöta på så ska hon nog lära sej hur man uppför se :P

Efter en härlig förmiddag hemma så begav jag mej mot jobbet där jag befinner mej just nu, är för tillfället stilla lugnt så ska ta mej en kaffekopp och läsa lite skvaller :). När jag kommer hem blir de stallet, sedan en promenad med hundarna :) jobbar eftermiddag imorn oxå, sedan på torsdag beger vi oss mot fjällen över helgen, kommer bli ruggit skönt :)


Jag och en skadad liten Fjäll lemmel som satt på leden när vi kom och körde, vintern 07.


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha fjäll lämmlar är så sjukt fula när dom skäll :P

2012-03-02 @ 21:59:09
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0