25 februari.

Jag har egentligen ingenting att skriva om över huvudtaget, händer inte så mkt när jag jobbar nämligen, inte så mkt annars kanske heller men mer än nu :P..

Jag är dock lite bitter, så jag kanske ska passa på att klaga lite? som jag skrev för ett tag sedan så hade jag hört av mej till Royal om sadelprovning, var minst 2 veckor sedan jag gjorde det och jag har fortfarande inte hört något?. Dom har säkert full rulle, men tycker endå att dom kan höra av sej och tala om det och endå boka tid fast längre framöver då, nu vet jag inte ens om min anmälan har kommit in?.. Jag behöver verkligen en sadel NU!

en sak till jag känner att jag måste klaga över är kassorna på jobbet, att de ska vara så jävla svårt att få dem att stämma!? alltid ngn krona + eller någon - , jävla irriterande!!!

Sen är jag sinnessjukt shopping sugen oxå, men jag måste hålla mej i skinnet litegrann, oxå irriterande!! :P

bajs..





Kommentarer
Postat av: william

låter jobbigt med där med sadel;O men dom har nog fullt uipp, du höör nog av dom snart:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om våran nya Header:D?

2012-02-26 @ 17:05:52
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0