24 februari.

haft förmiddag idag på jobbet, hade med mej zally även idag då jag inte hade ngn hundvakt, vilket gick bara fint :). Är dock inte särskilt pigg, huvudet känns som bly och jag är trött före kl 9 på kvällarna, vilket aldrig brukar hända!?

Iaf när jag slutade så åkte jag in i byske en snabbis och inhandlade lite go middag till mej och Jonte, blev hästfile och ugnspotatis (morötter och kålrot för min del) samt egengjord vinsås, HUR gott som helst! jag har frossat i kött nu så jag borde klara mej 1 vecka :P haha! nu har vi legat och myst framfrör tvn, ätit lite Lchf pannacotta och nu ska vi strax gå ut med hundarna en sväng samt natta hästarna.

Förövrigt i afton har jag mejlat in lite förslag på vad man kan använda vår eventuella ridbana/ridhus till som vi förhoppningsvis kommer att få, precis som dom önskade. Tvivlar dock på att vi kommer få oss ett ridhus :P men en ridbana är nog inte alls omöjligt!!
Hoppas verkligen att de blir av.

Imorgon har jag eftermiddag på jobbet, ska bli skönt att sova ut inatt.

Jag vill verkligen tillbakaa! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0