23 februari.

står på jobbet, har ryckt in för lite extra jobb då chefen skulle ut på nå ärenden och då jag lix hade tänkt till stan så kan jag lika gärna tjäna lite extra pengar :)). Har zally med mej och det går riktigt br,a hon ligger här nedanför och sover så snällt :)

När åsa kommer tillbaka beger jag mej in till stan för att ordna med mat till djuren, sen måste jag tvärstanna på konsum och handla lite, ids inte gå in på ica maxi har jag insett :P tar sådan tid att gå in där.
När jag kommer hem ska jag fortsätta med städningen, sedan ut i stallet och köra lite häst.

Imorgon har jag förmiddag på jobbet , senpå afton ska jag och Jonte ha myskväll, äta god mat och bara rå om varandra :) , lördag jobbar jag eftermiddag, och söndag förmiddag..



bjussar på en bild från fjälls vintern 07, här åkte vi madrass nerför, satan va de gick! :D
gillar att jag typ sitter på stackars Kajsa, stackarn! X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0