22 februari.

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen! inget ni inte hört förut kanske, men det är så sinnessjukt jobbigt, framförallt att veta att de inte ger mej någonting att gå till en kotknackare och försöka fixa till det...
Har iaf försökt pjåta på här hemma så gott de går, har gått en promenad med hundarna och sedan städat litegrann, åtminstone påbörjat.

Nu väntar jag på att Jonte ska komma hem från jobbet så jag kan gå ut i stallet en sväng, är grymt ridsugen så frågan är om jag trotsar min onda rygg och testar. annars kör jag, får se vad jag bestämmer mig för.
Ikväll blir det bara lugnt, Robin kommer nog till fällis så jag hoppas att han kommer förbi här en sväng så jag får bjuda på kaffe, är så tråkigt att Jonte inte dricker , så jag blir så glaad när jag får bjudaa :D haha

Imorgon måste jag åka in till stan, ska fixa hundfoder samt foder till hästarna, ska passa på att smita in på ica maxi oxå när jag lix passerar :), sedan väntar 1 timmas träning på kvällen, och fredag jobbar jag förmiddag, första passet efter 7 dagars ledighet.


Bjussar på en bild från innebandy festen som var för ngn helg sedan, så sjuukt rolig kväll! :))


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo alltså jag saknar min gamla fina med knappar, men ville ju som ha nått nytt fränt... Men de va ju inte så jävla fränt :( Men finns säkert fina knapptelefoner också, jag va bara så inställd på just iPhone för att jag aldrig köpt något nytt och dyrt till mig själv nånsin :P

2012-02-22 @ 17:04:21
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: mican

hahah alltså den där bilden har jag verkligen köttbulle ansikte hahaha :P

2012-02-22 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0