21 februari.

Som ni kanske märkt så har hästeriet legat på "hyllan" en tid nu i vinter, mkt för att jag inte riktigt haft motivationen som krävs, har helt enkelt varit lite halv less. därimot senaste 2-3 veckorna har jag suttit och påbörjat lite planering av träning osv igen, kan inte skryta över att jag hållit det direkt men idag kände jag faktiskt att jag fick tillbaka lite gnista, så nu ska vi igång på riktigt igen :)

Och självklart har jag tagit hand om mina hästar som vanligt under tiden, men just träningen har legat lite på is..Iaf så är min plan nu att Bajen ska kvala den 25 april, ganska exakt om 2 månader! så som sagt, nu kör vi igen och hoppas på att jag lyckas hålla motivationen uppe :) jag SKA hålla den uppe! detta är trots allt en stor dröm för mig, och jag vill verkligen inte ge upp den..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0