2 februari.

Helt jävla sinnessjukt så kallt det är! -25 grader har de vart hela dagen, nu ikväll står mätaren på -29,2! finns stunder man ångrar att man ens är bosatt i norrland, detta är ett sådant tillfälle! huuurvas så hemskt -.-

Med andra ord blev de ingen körning/ridning idag som jag hade planerat, jag vill varken utsätta mej själv eller mina hästar för denna kyla! så de fick tammetusan vara!..Dom huttrar så fort dom kommer ut, så dom får nu stå inne..
verkar som det ska vara såhär kallt nu resten av veckan, jag HOPPAS att dom skämtar!

har vart in till stan en sväng idag med Jonte då vi hade bokat tid hos en naprapat (stavning?) , både jag och Jonte kände oss mer ramsnea än vanligt så de var välbehövligt. Nu i afton har vi haft Mican och Ante på besök, blev en enkel middag som fick bestå av Pipens bodega käk, blev en fläskfile sallad för min del men tjuvsmakade ngn enstaka liten pizzakant oxå måste jag erkänna :P shame on me..

Nu har herrskapet just åkt hem, och vad denna kalla kväll mer har att erbjuda lär inte vara mer än soffläge ! man går inte utanför dörren i onödan kan jag lova ! fyy :P . Hoppas på lite varmare väder imorgon!


sen kan jag tala om att jag hämtar hem denna lilla goding nu till veckan, en lite lagotto flicka :,)!


Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha, jaha så det vart en ändå ;)

2012-02-02 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0