15 februari.

vaknade upp till kanonväder även idag! trots att de sög rätt mörkt ut igårkväll med snöstorm och blåst .
upp iaf och ut med hundarna direkt, ut med hästar och allt sådant och sedan blidde det en lunch med Jennie på fältet :) efter det tog vi en promenad i det härliga vädret , och nu befinner jag mej på jobbet för sista eftermidadgen innan jag går på 1 veckas ledighet , klagar inte :)

förövrigt har jag under några månaders tid haft så förbannat ont i höger skuldra! men har som inte riktigt kunna fatta vad jag lyckats med?! det kom jag dock på nu påväg till jobbet! det är ju sen jag och sussie åkte madrass på vitberget som slutade i världens krasch! minns hur förbaskat ont jag fick i höger axel så de är garanterat därifrån det kommer! har aldrig känt av problemet innan dess nu när jag tänker ordentligt, så nu föstår jag vad som utlöst de hela :P

skulle behöva gå till kotknackarn och fixa till det samt ryggen, men känns så meningslöst när det bara håller sej 1 dag innan det gått tillbaks i samma läge som innan, kanske skulle funka med skuldran iaf men inte ryggen, de har jag lärt mej.

Imorgon är jag som sagt ledig, Nina kommer ev , har inte hört av henne ngt så hon kanske har glömt mej? :P
hästarna ska hur som helst ut och röra på sej, sen har jag inga fler planer förutom att städa och tvätta, som vanligt :P


Kommentarer
Postat av: Nina

hehe nejnej jag har inte glömt dej, jag doris och strimma kommer =)

2012-02-15 @ 23:11:41
URL: http://nastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0