14 februari.

Alla ♥-ns dag idag, de firar jag med att åka iväg och jobba ett eftermiddags pass, känns helt ok endå då jag tycker att detta är en relativt överskattad dag, tycker att man ska visa kärlek och omtanke året runt och inte bara just denna dag, förstår inte varför den blivit så speciell.. fast de är ju alltid trevligt, om man har möjlighet att hitta på ngt :)

Tänkte bju på en lite veckoplanering innan jag beger mej!

Onsdag:eftermiddagsjobb, hästar vilar
Torsdag:Ledig, Nina kommer ev, hästarna motioneras, träna!
Fredag:Emelie O kommer och hälsar på med hundarna, köra häst, träna
Lördag:mot staden till harald och sussie, marknad i burträsk,hästar vilar.
Söndag:chill dag, mysa på hemma, köra häst och träna.

Förövrigt fick jag sålt skotern igår, känns lite tragiskt faktiskt att vara skoterlös, dock skönt med en extra slant i kassan, de är alltid välbehövligt :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

ja men det låter bra :)

2012-02-14 @ 15:08:52
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0