1 februari.

Kallt som tusan är de ute! -17,8 imorse när jag for mot jobbet, ingen höjdare allstå med andra ord.. Nu befinner jag mej på jobbet, har så fruktansvärt ont i ryggen att jag tammetusan funderar på att hänga mej i närmsta stolpe! jag orkar fan inte -.-

Efter jobbet idag bär de av hemöver ganska direkt, ska om det inte är riktigt lika kallt bege mej ut och köra häst.
Egentligen så stör de mej inte att de är såhär kallt, de är bara det att jag fryser nå så förbanant lätt om händerna! har testat MÅNGA olika par handskar men det är inget par av dem som fungerat bra när de är såhär kyligt, och när jag väl börjat frysa om händerna slutar jag aldrig! sedan får jag en helsikees värk..

Förövrigt ikväll så ska jag bara ta de lugnt, kanske dra skurmoppen några varv på nedrevåningen, sen måste jag promenera hundarna oxå men SEN ska jag INTE göra något mer :D såde såå!


Snaart :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

kan du skicka nån länk på den från nån hemsida me kameror? :)

2012-02-01 @ 12:55:15
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0