22 augusti.

Så var man tillbaka till vardagen igen , blandade känslor men känns faktiskt mest bra.
Hade förmiddag igår vilket gick över förväntan, trodde jag skulle vara klappslut efterår men var förvånansvärt pigg!
Väl hemma åt jag lite finncrisp till middag, sedan vandrade jag upp till Mli och hjälpte henne bära lite möbler över till nya lägenheten, kommer bli så fiint ^^
 
Idag har jag eftermiddag, samt förmiddag imorn, gissar att jag kommer känna mej lite trött efter det! fast 4-5 dagars ledighet väger upp det hela, för de är precis vad som väntar efter imorn ;D
 
Har en hel del som ska göras, bla måste jag åka in till stan och fixa lite grejjer, sen ska hagarna dras om med ny tråd osv inför vintern. hästar motioneras samt huset städas, mkt att stå i men det får gå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0