13 augusti.

Idag är ingen bra dag, har sovit som en jävla kratta i natt vill jag lova! typ miljoner miljarders tankar har snurrat runt, heelt onödiga sådana oxå kan jag tillägga.. hoppas att det är ngt tillfälligt, misstänker dock att det är medecinen som gör det, så då borde det inte vara långvarigt.
 
kollade på kl sista gången vid 3 inatt, sen sov jag halvkasst enda framtill kl 10 då jag gav upp och bestämde mej för att stiga upp. visade sej vara kanonväder, +20 grader i skuggan har vi haft idag! riktigt jäkla varmt.
Har hunnit med en lunch med Jennie, sen har jag stekt på altanen en stund samt städat.

Nu ikväll kommer Jontes mamma och syster med respektive på besök, ska snöra in en paj i ugnen så jag har ngt att bjuda på iaf :P
 
Hästarna vilar idag, imorn ska dom dock ut och rörees!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

jajajajaaaa jättefina instruktioner till slytkokningen får jag väl erkänna att jag fick då ;) hähä!

Svar: hahaha just det ;)
Mia

2012-08-14 @ 00:25:20
URL: http://emeliebystedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0