27 april.

Sådärja, nu är hästarna vaccinerade ännu 1 år frammåt, lysande! :)
hann dock inte ut med någon av dem under förmiddagen, har jobbat en stund på morgon samt satt kvar enkomt och väntade på ett paket jag trodde skulle anlända, vilket det INTE gjorde, suck*

Hemma nu iaf, passade på att borsta upp båda hästarna ordentligt innan Alba kom för att vaccinera samt påbörja lite städning.. Nu har jag busat med hundarna en stund, ska strax ta och börja med middag och sedan bär de av till drängs och hämta hö, senare ikväll vankas städning! härlig fredagkväll...

Imorn bär de av mot Umeå för att hälsa på Jontes syster som sagt, vi lär inte komma hem fören sent på kvällen så hur jag ska göra med vovsingarna är en gåta, hoppas att mamma tacksamt tar emot dem? :P hehe*


Kommentarer
Postat av: Åsa

jo jag blir ju som smart efter några öl.. :s ;P

2012-04-30 @ 16:35:18
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Åsa

hahaa hon ser ut som en surikat typ! ;P

2012-05-02 @ 15:22:01
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0