20 april, efter lunch.

har just avnjutit en god lunch bestående av rester från igår, ugnstekt fläskfile med en stor smörklick på samt 3 st sparrisar stekta i mkt smör och en gnutta salt, MUUMS! nu är jag mätt och belåten kan jag lova :)
ska strax ta hundarna på en promenad innan jag sätter igång och städar lite.

Nu vet jag inte om ni kommer ihåg dethär? men jag skrev för ungefär ett par veckor sedan om att jag och Jonte har så otroligt mkt att se fram emot i sommar, och bara allmänt framöver. En sak kan jag faktiskt avslöja, och det är att vi ska få sätta upp en stuga på Holmen där Jontes mamma mormor och morfar samt hans kusiner har sina stugor, dom har en egen liten Ö i Bodbysund , HUUR mysigt ställe som helst och det känns bara helt fantastiskt! mer får jag inte ur mej just nu :,)

Jag känner förtillfället bara en jävla massa lycka, tänk er att jag hade sån tur att jag hittade mannen i mitt liv redan som 15 åring!? inte viste jag det då, att det var HAN som jag skulle köpa hus med och leva med resten av mitt liv? 6,5 år har vi nu tillsammans, vi har gått igenom otroligt mkt , och trots det backar ingen av oss.
Varje motgång gör oss starkare ,och medgångarna är ett bevis på vad vi klarar av tillsammans.. jag tror på riktigt att jag och Jontis är ment to be! annars skulle vi inte stå här idag...



Då, nu och föralltid..♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

fint :))

2012-04-23 @ 00:18:15
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0