16 april.

Ljuvligt väder ute idag, det ska jag och vovvarna fira med en härlig promenad samt lite schteeek på altanen :)
Får se om jag måste åka in till byske idag och fixa lite grejjer, kändes onödigt men vi får se?.
Hästarna ska röra på sej oxå, hade tänkt rida idag men de blir inge av då jag har så sjuuukt dåligt i ryggen, måste ha legat konstigt inatt så det blivit ännu värre. så körning står på schemat idag!

Måste tvätta ett par maskiner oxå, samt fortsätta med vårstädningen, tycker inte jag gör annat än att städa nu förtiden?! har dammsugat 3 gånger sen i torsdags! senaste igår och det skulle behövas idag igen,suck..

Det finns så mkt jag vill göra med huset, men jag och Jonte är inte direkt överens på den fronten, tyvärr...
han är mer sån att vi köpte huset så billigt och då vill han inte kosta på det, medan jag tycker tvärt om, eftersom vi fick huset så billigt så behvöde vi aldrig ta några lån , då kanske vi kan göra det för att fixa till litegrann ist?
Vi får se vad som händer helt enkelt.Drömma kan man vell alltid?

Nää, ut i solen var det, tar en kopp kaffe med mej som sällskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0