6 september.

Haft nina på besök idag igen, tokern anlände strax före 10 och hon hade sagt hon skulle komma mellan 11-12 så jag ligger ju för fan och sover :P hahah!

Iaf så blev de en lunch på fältet, köttsoppa stod på menyn idag vilket jag bara älskar! så de satt väldigt fint.
efter det chillade vi en stund innan vi plockade in hästarna och gjorde dom redo för en ridtur, blev en lång sväng ut till skogs, mkt skritt idag med några trav inslag. Båda hästarna skötte sig såå bra! var ute i cirkus 1,5 timmar .
väl hemma igen så fick hästarna komma in i stallet direkt då vädret var rätt tråkigt, blåste en massa och regnade stundvis.. Ninis for vell hem där vid 16 tiden ungefär, passade på att stöka undan litegrann och sedan förberedde jag inför middagen då mamma och pappa kom över.

blev ugnspotatis och file med hemmagjord svampsås och beasås, blommkål ist för potatis för min del vilket går minst lika bra. fast nog ska jag allt erkänna att jag saknar potatisen lite! annars ljuger jag... därimot pasta och ris saknar jag inte de minsta, bröd kan jag känna för ibland då min fina karl sitter och rostar mackor framför näsan på mej -.- , men bara härdaa.. målet är som sagt 5 kg till innan thailand, då har jag gått ner totalt 16,5 kg , nu när jag blir frisk från min eländiga förkyldning så ska jag börja löpa lite igen, så ska jag nog kunna klarat.
Gör jag inte det så ska jag inte bryta ihop, för mitt egentliga mål var att gåner 10 kg innan thailand och jag har tappat 12, så de målet har jag åtminstone uppnått :))

min plan var att sluta LCHFa när jag kommer till thailand, iaf just när jag är där och kanske fortsätta när jag kommer hem, men som de känns nu så kommer jag nog fortsätta så gått de går även när jag kommer dit, sen har de blivit en självklarhet att jag ska fortsätta när jag kommer hem, för jag har aldrig mått så bra i mitt liv!
mitt slutliga viktmål är att tappa totalt 20-22 kg, sen kommer jag förhoppningsvis vara nöjd :).


Imorgonbitti ska jag skjutsa mamma och pappa till flyget, dom far nämligen till rhodos 1 vecka vilket innebär att jag kommer att ha 4 st hundar i huset som ska tas om hand, sen mina 2 hästar oxå såklart. Kommer bli TUFFT kan jag säga!. Nu är det knapt 2 månader kvar innan jag ligger och steker på playan och guppar på vågorna tillsammans med min Jonte och hans syster + pojkvän, Roger Carina och lilla samuel, OJ vad jag LÄNGTAR!!



Bild från turkiet med Mican 2008^^

Kommentarer
Postat av: mican

<3

2011-09-07 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0