13 september.

Vilket jävla skitväder det är! bara regnar och regnat heeela tiden!! hästarna fick vila idag, och ngt jag glömde skriva tidigare idag oxå är att de blev inge Banan med Bajen, punka på finkan! sen gjorde inte vädret de mer lockande att dra ner honom heller..usch..

hästarna har mestadels stått inne idag, släppte ut dom en sväng innan jag drog iväg för att göra lite ärenden, blev vell en utevistelse på ca 3,5 timma iaf och när jag kom hem igen så stod dom och huttrade vid ledet och ville komma in, så på med stallkläderna och skotta skit, sen plocka in mina guldgossar <3

Ikväll har jag bara tagit de lugnt, jennie komförbi och höll mej sällskap till idol , sen åt jag lite kvällsfika med Jonte och nu har jag just kommit in efter att ha nattat hästarna och pinkat hundarna.Imorgonbitti blir de upp tidigt då jag ska hämta hem mamma och pappa från flyget, efter det hem och chilla innan jag beger mej imot eftermiddagsjobb.
Torsdag har jag förmiddag på jobbet, sen hem och rida båda hästarna är planen.Fredag jobbar jag kväll, så Bajen ska gå ett lättare pass under förmiddagen.

näe mina vänner, nu väntar sängen för min del så jag orkar leva imorgon, har sjukt ont i huvudet så hoppas på att jag slipper de imorn när jag ska jobba..


pappa och finaste Bobby <3


Kommentarer
Postat av: mican

sv: För att jag inte vill att alla ska kunna läsa :) Vill välja själv vilka som ska kunna följa :)

2011-09-14 @ 09:43:10
Postat av: marina

vad jobbar du med? =)

2011-09-14 @ 15:08:47
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0