10 saker.

Hänger på trenden och gör en sån här 10 saker ni inte viste om mej lista i brist på annat^^ får se om jag lyckas komma på så många..


1:Jag älskar att laga mat och har gjort sedan jag var väldigt liten.
2:är livrädd för spöken!
3:jag är väldigt social men ogillar människor som försöker bli min vän :P(till en början iaf )
4:jag har svårt att lita på människor överlag.
5:Jag ÄLSKAR fula mössor! :D
6:jag är väldigt väldigt lätt irriterad!
7:folk brukar säga att jag har magic fingers då de gäller djur, om de stämmer vet jag inte.
8:jag har väldigt få riktiga vänner, och trivs så!
9:ibland är jag lite för impulsiv, men jobbar på att INTE vara det :P
10:jag tycker det är sjukt störande då folk pratar om saker dom egentligen inte vet någonting om.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0