9 oktober,hallå igen.

Borde egentligen gå och lägga mej men kändes så tråkigt så jag sätter mej här och fördriver lite tid ist.
Idag är de 25 dagar kvar tills vi åker till thailand, och jag börjar faktiskt vara nervös!?! dels för den långa resan i planet, sen för mina djur. jag tvivlar såklart inte på att Nina kommer göra ett bra jobb med dom, men tänk om typ hästarna får för sej att rymma ur hagen eller vad som helst? förhoppningsvis händer inte deet..

I afton/kväll bjöd jag över pappa och Ola på fika, Jonte hade namnsdag påstod han så då passade vi på ^^
tog fram nå bullar och toscakaka jag hade i frysen till de andra, och till mej själv fick de bli en liten pannacotta ala Lchf och en kopp kaffe, lika gott det :)

Imorgon blir de en lunch med Jennie, sen hade vi tänkt he oss ut och fota litegrann och sedan mot afton sidan ska jag he mej ut med hästarna så dom får röras, Bobby ska bara få skritta en sväng och Bajen lika så.

bjussar på en liten vecko planering i brist på annat^^


Måndag:Fota, motionera hästar, träna.
Tisdag:Bajen motion,Bobby vila. eftermiddagsjobb!
Onsdag:förmiddagsjobb, Bajen intervaller, träna
Torsdag:Ledig, Bobby joggas och Bajen går dressyr, träna.
Fredag:hästarna vilar.eftermiddagsjobb
Lördag:Ledig, hästarna motioneras, träna.
Söndag:hästarna vilar, jag och Jonte firar 6 år tillsammans <3




min fina Bobby skrutt <3

Lägg märke till min pimpade spåntank där i bakgrunden ;)!


Kommentarer
Postat av: Åsa

"jonte hade namnsdag påstod han" haha :P

2011-10-10 @ 13:33:13
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0