3 oktober.

Idag kom som sagt Nina hit på besök, världens bästaste Nina<3!

satt och småpratade en stund och sedan gick vi ut och lät våra bus hundar rejsa av sej lite innan vi skulle lämna dom och gå över till stallet, Tosca blev för första gången ägd då ninas Doris sprang snäppet fortare än henne X)haha!.. dumpade hundarna och gick över till stallet, när vi ska ta in hästarna får Bajen för sej att springa ut före Nina så han kom lös, sprang runt och ställde sej mitt på gräsmattan och tuggade gogräs och så fort man kom nära sprang han iväg. En sån gång är de inte lönt att springa efter och jaga upp honom utan man får glatt vänta till han är klar, då ställer han sej och låter en ta fast honom, vilket han även gjorde idag knasgubben :)

Blev iaf en lite längre runda i de härliga vädret, tog med oss kameran som dock fick slut ström så de hann inte bli så många bilder..Iaf så red Nina Bajen och jag tog Bus Bobby, han skötte sej riktigt fint om man bortser från hans eleganta dubbelbakut spark han gjorde när vi skulle trava uppför en backe, resten av turen var han snäll för att vara Bobby om man så seej :)).. avslutade med att jobba gossarna lite och måste säga att Nina rider Bajen helt sjukt bra! märks att han tycker att det är behagligt när hon sitter på honom, jättekul :)!
Bobby var tjurskallig till en början och gick mest imot, dock lossnade han efter en stund och blev hur fin som helst! min fina go gosse <3

Nu har iaf Nina åkt hem igen och jag & Jonte har proppat i oss lite middag, nu ska jag bara ta de lugnt en stund är planen innan jag går ut i stallet igen för att plocka in grabbarna grus, börjar vara kallt på kvällarna nu faktiskt.

sedan har jag lyckats lösa "djur problemen" nu under de 2 veckor jag åkter till thailand, Nina har erbjudit sej att ta hand om Tosca + hästarna! hur underbart blir inte det? då slipper jag ha Bajen i stan och Bobby hemma, nu får dom vara tillsammans hela tiden ist :) prima skinka helt enkelt!


Nina och rymmar Bajen!!




Posar Bajen!




Såhär snygg ville Bobby vara! dumma hääst X)   ♥


Försöker prata lite allvar med han och tala om att man ska se glad ut på kort, gick vell som de gick :P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0