28 oktober.

Ingen uppdatering igår, så uppdaterar idag ist helt enkelt ;)..
Förmiddagsjobb stod på shcemat igår, så de var precis vad som gällde! Nina var supersnäll och red Bajen åt mej under dagen och han hade tydligen vart en riktig liten jävel! testat och hållit på, jag blir helt chockad då jag får höra sånt då han alltid är så snäll :P haha, tur Nina är minst lika envis så de hade gått bra till sist iaf, han hade vart väldigt pigg oxå och de är ju kul :)!

Idag har får hästarna vila, jag jobbar nämligen eftermiddag och hade lite småfix under förmiddagen så de passade bäst så.Ikväll när jag kommer hem blir de en prommis med hundarna och sedan soffmys med Jonte, har som sagt mellan skiftet imorgon 11-15 , så lite sovmorgon får jag iaf ^^

På söndag blir de ut med båda hästarna en ordentligt sväng,  åtminstone en lång sväng, ordentligt kommer de vell inte gå köra fören snön är här och underlaget blir bättre , den får gärna komma nu tack!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hellu ja undrar bara va ni ska göra nu när UD gått ut med varningar för att fara till Thailand :O Är just det stälet som ni ska till utsatt? :S :S

2011-10-30 @ 01:03:32
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Åsa

va bra :) ha så jättebra på resan som ni kan :D

2011-10-30 @ 04:21:22
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0