28 november.

Har vart en bra men intensiv dag idag! började morgonen med att utfodra mina fina djur, sedan hoppa in i duschen för att efter det hänga med Jennie till piteå stad och göra den osäker, julklappshandling stod på shemat och kan säga att det stod rätt still till en början! men i det stora hela så har jag lyckats fixa 4 st iaf, bara några enstaka kvar och det är inte ens december än :) känns skönt! tackar Jennie för en riktigt kanon dag gör jag oxå, får se till att göra ännu ett besök inom kort tycker jag :P

Ikväll har jag och min fina Jontis pyntat klart i huset, bara julgranen som fattas och den får då rent vänta några veckor :) när jag kom hem idag så hade han gjort middag, köttfärsås, så duktig! men såklart hade jag redan ätit , typiskt då dessa tillfällen är rätt få :P men tanken som räknas <3

Nu är jag inkommen efter att ha plockat in mina hästar och rastat hundarna, imorgon står körning på shemat för båda grabbarna grus, sen tänkte jag försöka hinna med och baka lite julgodis oxå (Lchf vänligt) is choklad bla, den blir faktiskt supergod! lägger in receptet imorn för den som är intresserad :)

Förövrigt visade dom för en stund sedan att det ska komma uppemot 2 dm snö i helgen, man kan ju hoppas att de stämmer, vore ju bara helt enkelt lysande! :D


Vintern 08-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0