23 november.

Sitter med en varm kopp te i handen efter att ha varit ute och kört Bajen en runda med Tosca på släp, blev skritt i ca 1 timma då springa bara är att utesluta nu när det är så hårt i backen :/ men gick bra iaf och allt såg normalt ut vilket känns skönt. Har för första gången frusit om fötterna idag oxå nu under turen, blåste en del så de blev riktigt kyligt! men lindrigt mot för vad som komma skall, fast man lär vell bli härdad inom kort antar jag :P

Eftersom de blev mörkt under tiden jag var ut med Bajen så fick Bobby bara en ordentligt rykt , "trixade" lite oxå och han kommer fortfarande ihåg de jag lärt honom innan :,) gullpojke <3

Väntar på att Jonatan ska sluta jobbet så jag har ngn att prata med, är så tomt nu när han är borta när man hunnit bli van att han alltid är med en.. Försökte förövrigt lägga in thaialndsbilder på Fb men de gick då åt helvette då jag inte fattade hur fasiken jag skulle göra nu när dom gjort om, antingen var de nå vajsing eller så är det jag som är oteknisk? :P gissar på det andra alternativet faktiskt^^ ska höra med Mican i afton då hon och Ante kommer hit och hälsar på om ngn av dom vet hur man gör :P

Ledig imorgon oxå, tanken är då att jag ska vara med Nina, hade tänkt åka dit men får se om jag har ngn bil :S!
ska hinna baka pepparkakor och lussebullar oxå tänkte jag så det är bortgjort inför julen :), och JA jag fortsätter med Lchf, åtminstone framtill Lucia därikring är planen. Vägde mej när jag kom hem från thailand och de var +0,5 kg på vågen, HELT OK faktiskt då jag trott att de skulle vara minst 2-3 kg upp :P

På fredag väntar eftermiddagsjobb, var sjukt länge sen sist så de känns bara trevligt! jobbar förmiddag lördag och kväll söndag så därimellan ska jag klämma in lite julpyntande och köra häst :)

bjussar på några thailandsbilder nu!

taggad Jontis på arlanda^^



Carina samuel och Roger på planet^^

utsikt från balkongen, hotell tropical garden!

våra grannar ;D!



sönderbränd ,2-3 dagen :((!!

Dino Golfade en dag :,)

Jonte sörplar banandrink^^ sjukt god!



räkan!



<3



Gänget :)!

HOOOONG T-T-THHHHHHHHOOOONG!

Jennifer&Andreas, fullmoon party. thailändarna firar att regnperioden är över :)



man tände på blomstergrejjen och skickade ut i havet, var riktigt fiiint :,)



Thai Elvis ;)

pool.

Jag och finaste Cacke :D!

Jonte nöjd över sin hatt, som inte var så fin! :P

skickade upp en lykta :,)


Fler bilder kommer senare, nu orkar jag inte mer :P


Kommentarer
Postat av: Åsa

såg riktigt trevligt ut :)

2011-11-23 @ 18:34:42
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0