kvällsritt.

Var ut med Bajen en sväng ikväll och strutsade på ute i skogen med Tosca hack i häl, iaf så gick de fantastiskt bra och vi drog upp mot vältan och in i skogen där jag har mina små naturhinder och skuttade litegrann, OJ SÅ KUUL!! särskilt då man känner att han verkligen tycker att det är så roligt! han suger mot hinderna och hoppar jättefint :) , nästan så att jag funderar på att börja träna lite mer seriöst och kanske inom en snar framtid hopptävla lite smått, vore ju fantastiskt roligt!
Hoppa är faktiskt ngt jag verkligen saknar, minns hur kul jag tyckte att de var när jag var mindre och inte lika trasig som jag är just nu, nu är jag lite fegare och lite mer försiktigt av mej då de gäller sånt där.

Minns då jag hade Macho, han var en riktigt stjäärna på hoppa och vi tog enstaka hinder på iaf 1,10m ! då var man ung och duum :,) haha..


Nääe, skulle faktiskt vara kul att testa ta in Bajen till ridhuset ngn gång och testa hoppa litegrann, bara för att se hur han reagerar på det, de blir ett kommande projekt! :), även Bobby skulle nog kunna bli duktig på hoppa, nääe guud så kuul! nu blir jag nostalgiiisk :,)!!



Jag och Macho, sommaren 2006. Tror att vi hoppade 80 cm här! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag rider dressyr på honom, dock vill jag personligen inte tävla dressyr :P Men han är så duktig så han borde få visa upp sig där också! dessutom vill jag gärna rida dressyrkurserna på iris och hinner/orkar inte eller har råd att rida på bägge hela tiden :P

2011-05-03 @ 12:54:00
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0