blablablaaa..

Beställde ju hem ett schabrak och ett par tyglar från hööks för ett tag sedan som jag hämtade ut förra veckan, schabraket var jättefint och ser ut att ha en bra passform :) stod det i omdömet oxå att de var känt för det, så håller tummarna!

såå ser de uut :,)!


Tänkte beställa detta schabrak oxå men de fanns bara i ponny strl!!?:,(  sen har jag egentligen inte råd heller just nu så de var vell lika bra det kanske.. men snygt är det tycker jag :)


 



Tyglarna jag beställde var jättesköna och bekväma att hålla i, emelie ska få ett av paren i försenad födelsedagspresent(beställde 2 par) , dock passade dom inte på jaktkandaret :,/ så de sög lite! de tänkte jag ju inte alls på när jag beställde dom....




Nu ska jag natta mina hästisar, sen väntar sängen! imorn blir en fullspäckad dag..


Kommentarer
Postat av: mican

sv: det tycker jag verkligen! :)

2011-05-24 @ 10:26:39
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0