6 maj.

Inatt fick jag ett tok il och fick världens bild om hur jag vill att de ska se ut i vardagsrummet! så kl 1 inatt satt jag mej och började kika runt och lyckades hitta allting på Jotex hemsida, KANOON! dock jävlades det och de gick inte beställa av ngn underlig anledning, men de är nu fixat! sp nästa vecka anländer grejjerna :D
Blir bla svarta kapp-gardiner och lite smått å gott sådär, ska visa bild senare då jag mixtrat klart! ;)

Idag har de vart väldigt lugnt, hästarna har fått vila och jag har just börjat jobba! har stängning ikväll , sen öppnar jag imorn och jobbar kväll söndag, jobbhelg med andra ord! imorn jobar jag till 14,40, sen ska jag hinna ut och rida Bajen en sväng och sedan på kvällen blir de troligen lite födelsedagsfirande , mamma och pappa pratade om det iaf så vi får se va som händer, dom var ju i fjälls i onsdags då jag fyllde år nämligen.

söndag jobbar jag som sagt kväll, före det ska hästarna motioneras! måndag blir jag ledig, då blir de hagbygge för hela slanten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0