30 maj.

snart slut på denna månad, tiden går om smör i solsken!
Har sjukt ont i huvudet idag och fötterna värker i sinne! vilket gör att jag kanske inte åstakommit lika mkt på jobbet som jag brukar, känner mig yr och bara allmänt slut.

När jag kommer hem ska jag steka upp en fläskfile sen göra en god sallad, ikväll blir de troligen väldigt lugnt! eller iof, måste ut med Bajen en sväng men de är det enda jag ska göra! imorgon är jag ledig, då ska jag röra på båda hästarna är planen , sen bär de av mot stobränna på afton med Bajen då sadel Pia kommer dit :)..

Onsdag blir jag ledig oxå, så ska ta ner Bajen på banan och snabbjobba, ska testa köra 28 denna gång och se hur de känns, hoppas på det bästa! Torsdag jobbar jag förmiddag och fredag kväll, sen lördag bär de av mot lycksele djurpark med bästaste Jonte Harlad och SUSSIEEE :D vi ska övernatta på hotellet där, och bara chilla å ha de braaa :,), söndag bär de av hemöver igen, då väntar de lite söndagsmys hemma hos herrskapet , grillat tror jag stod på menyn?? hur som haver, helgen är EFTERLÄNGTAD!! :)


Kommentarer
Postat av: sussie

du är sååå BRAAA!!! <3

2011-05-30 @ 21:21:41
Postat av: sussie

DU ÄR SÅÅÅÅ BRAAA!!!! <3

2011-05-30 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0