30 maj, jag klarade det!

Jag är så otroligt glad och stolt ikväll! jag tog nämligen mod till mig och vägde mej för andra gången under min LCHF period, Mitt första mål var att gå ner 5 kg, och vet ni vad? de har jag klarat NU :D :D trots att jag vägde mig på aftonen, just efter middan med kläder å hela köret på! sist jag vägde mig var på morgonen, så skulle kunna vara ett kilo till?? iaf så är jag bara så glad att det ÄNTLIGEN går åt rätt håll! :D totalt ska jag gåner minst 10 kg till, men tar 5 kg åt gången för att de inte ska kännas så långt bort.

Ikväll blev de en löptur med Jennie ner i vältan och upp igen, JÄKLAR va de tar på! men kul är de oxå måste jag säga, så de har jag tänkt fortsätta med :) , Nu har jag just avnjutit lite grädde och några hallon , ska alldeles strax lägga mig i min efterlängtade säng! imorgon är en ny dag, hörs då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0