3 maj.

I brist på annat att göra just för tillfället så slänger jag in ett inlägg^^
Hitills idag har jag hunnit med:

*Ta sovmorgon!
*varit till byske och skicka iväg selen
*hämtat ut paketet från Börjes
*skjutsat pappa till piteå

Och nu återstår:

*Rida Bajen
*Köra Bobby
*städa!


Gick igenom grejjerna jag fick hem från börjes och jag är mkt nöjd! ridbyxorna var riktigt fina och framförallt HUR sköna som helst! sen var de bla ny hagtråd, myggmedel,krokar, foderhinkar med lock och en aloevera gel! lite nödvändigheter alltså :)
Nu ska jag vell kanske ev om jag orkar tillreda ngn form av middag, men är faktiskt inte hungrig då de blev en rätt sen lunch.
Jonte får nog kanske äta ngt själv sen då han kommer hem, han behöver lära sej att laga egen mat ;P haha.

Förövrigt så smorde jag faktiskt in lite grejjer igår! bla selen jag skickade iväg idag, sen 2 träns! ska nog om jag hinner smörja upp sadlarna idag och ev min QHsele och lite annat smått och gott, fast är ledig imorgon med så blir de inte ikväll så får de bli imorgon. Är inte ofta jag sätter mej ner och smörjer in mina grejjer, är faktiskt riktigt dålig på det! om de är bra eller dåligt vet jag faktiskt inte? har hört båda delarna, att de inte är bra att smörja för mkt och att de inte är bra att smörja för lite ofta heller.Jag brukar göra en ordentligt genomgång av min utrustning 1 gång per år, och då är de välbehövligt! kanske ska börja sträcka mej till att göra det 2 gånger per år ist?? ;)

På tal om allt och inget så ska jag ta och skicka in och framkalla lite bilder + göra lite förstoringar osv när jag får råd, kanske nästa lön? ähh, nog ordbajsat, nu ger jag mej..
eller, en sak till! jag fyller faktiskt 21 år imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0