24 maj,hell yeeah!

sådär ja, nu har jag ny header och jag känner mig jättenöjd! den förra var så suddig och vintrig så de var på tiden med en ny :) tack till Jennie som gjort den!! :,)

Har förövrigt vart ute och gått/sprungit med jennie nu ikväll, FAN va bra!! jag ska rent skryta lite nu och säga att jag är så jävla stolt över mej själv att jag gör det här! eller mer kanske att jag faktiskt KLARAR det här! min motivation är på topp och jag känner mig så mkt gladare nu än vad jag gjort innan, jag känner hur kläderna sitter lösare, hur jag får mer energi och allt känns bara såå bra just nu! faaan så bra jag ääär :D :D

Nu ska jag gå över till mina älskade odjur och ge dom kvällsmaten, sen väntar en dusch för min del innan sängen kallar :)!





Bjussar på en bild på våran lilla Bo-Lasse! vist är han söööt :,)?!?


Kommentarer
Postat av: mican

du är bäst :D

2011-05-25 @ 10:29:11
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Åsa

bra me motivation! :D

2011-05-25 @ 19:01:36
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0